ny blogg, nytt liv, nya tankar, nya funderingar.

Nytt hemskt mycket nytt.
jag känner att jag måste sätta igång igen att blogga igen för att få igång mina tankar mina funderingar och mina nya outfits. Och för att mina vänner i andra län, andra länder, andra planeter, ska ha koll på mig hur jag förändrar mig till en vuxnare person från dag till dag..

Imorgon tar systern studenten och jag har köpt en klänning som jag inte vill ta av mig. (bilden på min outfit för morgondagen kommer imorgon)


nu är jag igång kommer komma mer outfits, funderingar och bilder än någonsin.

xoxo gudinnan




Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; javisst adda [email protected]:)

2010-06-10 @ 22:04:04
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Martin

haha jasså det fick bli detta temat ändå? haha :D

2010-06-10 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0