hurra pappa fyller år..

Jag hinner ju inte skriva om dagarna massa jobb.. Så få blir på kvällen, imorgon är jag ledig underbart!
Idag fyller pappa också år GRATTIS vi har varit ute och ätit fondy riktigt mysigt och gott...

Jag har fixat ett par gamla höga jeans till ett par shorts, kände att jag ville byta om helt och köra lite outfit´s bilder vad tycker ni om outfiten?


Shortsen
shortsen

outfit: shorts klippt själv ett par gamla levis
Vitt linne: hm jätte gammalt
Brun Tröja: hm jätte gammal.

Måste också tacka världens bästa kusin Hanna Jangenfeldt som fixade min design på bloggen
xoxo gudinnan


Kommentarer
Postat av: josse:)

fin blogg :D

2010-06-18 @ 17:25:47
URL: http://baaabbbyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0