!

  • 1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
    • att förlora dom jag älskar..

    2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
    • önska att någon dör.
    • Ta livet av mig.

    3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
    • Vara med mina vänner
    • Träffa nytt folk
    • Shoppa

    4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
    • Lösgodis
    • Pepsi max
    • Sommaren
    • Att vara utomland

    5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR• Folk som går bakom ryggen

    • Att se någon man älskar försvinna
    • Sjukdomar
    • Att bråka med någon
    • Alla som gnäller.

    6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
    • Hoppat fallskärm
    • Hoppat från ett tak med ett paraply
    • Kört bil utan någon vuxen bredvid
    • Dödat någon
    • Varit en bra förlorare
    Tänkt på att ta livet av mig

    7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
    • Hatar att städa
    • Gillar mig själv mer än någon annan
    • Jag älskar karusell
    • Att jag alltid säger " saken är den att"
    • Kommit på att jag säger till allt som gör mig lite sur, jag blev arrrrg
    • Älskar att åka utomlands
    • Hatar att flyga flygplan

    8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
    när det är skola
    •Mamma
    • Pappa
    • Syster
    • Räknar min hund som en person för man kan snacka med honom
    • Emma
    • Sanna
    • Heidrun
    • Önskar jag kunde träffa sun varje dag.

    9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
    • Sova
    • Mysa
    • Sola
    • Vinna
    • Shoppa
    • Köra bil
    • Träffa Emma
    • Träffa mina brödrar och deras bedådrande barn
    • Åka  utomlands
    10 SAKER + PERSONER DU SAKNAR/LÄNGTAR TILL:

    Kan bara nämna att jag längtar egentligen inte till någon eller något för jag tar en dag i taget och lever livet så gott jag kan, så kan tyvärr inte svara på denna frågan..

    xoxo eran gudinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0